2014年1月6日 星期一

天大地大俄羅斯~Day 8 /Day 9

在俄羅斯的最後一天,清晨有陽光呀!














太陽先生,你好!很久不見^^















其實我地係坐成晚上8點幾嘅飛機回香港!本應可以輕輕鬆鬆慢遊最後兩個景點!但因莫斯科塞車超級嚴重,所以要預留好多好多時間去坐車!
所以食完午餐後便要預成三個小時往機場。

首先去莫斯科大學 (外觀) ~好靚!












再遠眺莫斯科全景














跟住就去睇一個俄國軍事博物館。
外圍好靚!



















但裡面我唔鍾意睇~好共產!
不過買手信不防在這裏買,比出面平一點!

天氣真好!































午餐後便出機場,真係好鬼塞車呀!
咁大個國家,交通網絡幾十年不變@x@


















我都比預期早了一點到機場!
搞掂晒~行下 Duty Free,飲杯 coffee 先上機囉~
















第九天到港 ~回家後好好地睡了一覺!

俄羅斯九天遊記寫完了。
我會用這三個字總結〝完〞〝緣〞& 〝原〞
第一個〝完〞係〝完滿結速〞:行程方面尚算順利,天氣方面尚萛不錯,總括黎講都沒有什麼意外。
第二個〝緣〞係〝緣份〞:能夠一班朋友可以一齊旅行一齊玩真係好難得。就算今次我嘅同房朋友令我無覺好瞓!但我明白佢都唔想嘅~其實佢好好人,某程度上都幾照顧我架!下次如果唔同房,都可以再一齊再去玩~哈哈!
第三個〝原〞係〝原諒〞:相處九天,而且日對夜對!我可能會得罪咗人都不自知!如果有乜激親你地,請大家多多包涵 ~ 唔好嬲呀!^^

6 則留言:

  1. 是個開心旅程呢,祝福你以後都開開心心.

    回覆刪除
  2. 多謝分享。俄羅斯的景色很美,建築物宏偉古典,有機會我也要到那裏一遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯的景色很美,值得一遊!可襯淡季時報團會有優惠的!但千祈不要冬季去~太凍啦!

      刪除
  3. 整個行程好豐富, 值得一去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真雖然有點累,但行程超豐富,都值得一遊!

      刪除